Skap gode kundeopplevelser med Webex-kontaktsenter

Det viktigste en bedrift gjør er å sørge for at alle som tar kontakt med bedriften blir håndtert på en god, effektiv og sømløs måte. Kundeservice og kundeopplevelse er blitt helt sentralt for at bedrifter skal opprettholde lojalitet og styrke kundemassen sin, da er det viktig å ha et system som kan gi kundene de svarene de trenger, i de kanalene de ønsker, effektivt og nøyaktig. For bedriften selv er det viktig å gi kundebehandlerne de arbeidsforhold som passer dem best. Enten om de vil jobbe hjemmefra eller på kontoret.

Cisco Webex Contact Center er en skytjeneste bygget for fremtiden.

 

I et knippe videopodcaster vi har laget i samarbeid med Cisco har vi fokus på hvordan man kan skape best mulig kundeopplevelser og samhandling ved hjelp av kontaktsenter.

1. Hva er et kontaktsenter?

 

2. Personell: Når bruker man AI/automatikk vs kundebehandlere?

 

3. Kundereise: Hva må til for å gi den beste kundeopplevelsen?

 

4. Generasjonsskifte: Hvordan tilpasser moderne kontaktsenter seg en ny generasjon?

Les mer om Webex kontaktsenter

I løpet av de siste årene har hverdagen vår blitt digitalisert, samtidig har kundeopplevelsen blitt en strategisk nødvendighet for hvordan
bedrifter konkurrerer og differensierer merkevarene sine.
B2B-bedrifter differensierer seg selv gjennom opplevelsen de leverer til kundene. Denne strategien vil bli stadig viktigere, samtidig som differensiering på produkter og pris blir mindre viktig.

 

Hvordan ser kundetilfredshet ut i et kontaktsenter?

Kundene får de svarene de trenger, gjennom sine prefererte kanaler, superraskt.

 

Kundene dine har større valgmuligheter – og større krav – enn noen gang tidligere. For å få dem til å komme tilbake igjen og igjen, må du levere tilpassede, uanstrengte kundeopplevelser.

Kundene ønsker å nå ut på en rekke forskjellige måter (tale, e-post,
tekstmeldinger, chat og sosiale medier), noe som er en utfordring for
kontaktsentrene når det gjelder håndteringen av alle disse kanalene og
å rute kundene til de riktige ressursene. Med de riktige ressursene og løsningene kan kontaktsenteret føre til
en økning av positive forretningsresultater.

Friday Networks leverer kontaktsenterløsninger i skyen for alle slags behov. Våre rådgivere har lang erfaring med kontaktsenter-løsninger og vi leverer dette idag til en rekke kjente bedrifter i Norge og Europa. Ta kontakt med oss for å få den ekspertisen din bedrift trenger for å skape gode kundeopplevelser!

Kontakt oss for mer informasjon om kontaktsenterløsningene vi kan tilby.

Jeg ønsker å bli kontaktet!