Kontaktsenter

Et kundesenter, ordrekontor eller servicetorg vil ha store fordeler av et godt kontaktsenter.

Viktige drivere i kontaktsenteret er:

  • Støtte for sosiale medier
  • Multikanal støtte (telefoni, video, chat, e-mail, sosiale medier)
  • Enkel tilgang på informasjon og historikk for rask og god kundebehandling
  • Skybasert, slik at agentene kan sitte hvor som helst, fleksibel løsning
  • Bruk av AI for automatisk og rask betjening, samt hjelpe agentene

 

Vi kan levere enkle kontaktsenterløsninger med få agenter til de mest avansert og komplekse løsningene man finner i markedet. Alle løsningene kan leveres som skyløsninger, og noen av de også som kundeplassert om ønskelig.

Våre prefererte leverandører er Cisco Webex Contact Center, Zisson, Enghouse (Trio agent) og Mitel.

Friday Networks drifter en del av markedets største kunder på kontaktsenter i Norge og Norden.

 

Ta kontakt med våre dyktige rådgivere!

 

Ønsker du mer informasjon?
Fyll ut skjemaet under, så hører du fra oss innen kort tid!

Eller du kan ringe oss direkte på +47 32245400